Vacature

Marketing communicatie vastgoed

‘Hands-on’, doelgericht, sympathiek, initiatiefrijk én leergierig! Ben jij dit? Dan pas je vast perfect in ons team!

Wij zijn Symphony Estates, een kleine en wendbare onderneming, actief in vastgoedontwikkeling. En daarbinnen gespecialiseerd in de ontwikkeling van hele mooie woon- en leefomgevingen. Typerend zijn onze relatief kleinschalige, maar kwalitatief zeer hoogwaardige woonconcepten die we dan ook tot in detail uitontwikkelen. Hierdoor ontstaan unieke projecten, waar je oprecht trots op kunt zijn. En het leuke is: wij hebben direct contact met onze (potentiële) klanten, vanaf het allereerste moment van interesse, tot aan de verkoop én zelfs tot na de oplevering, alles in één bedrijf.

Veel ruimte is er voor eigen, vernieuwende en creatieve ideeën en je krijgt de kans om veel ervaring op te doen en snel carrière te maken. Omdat we een wendbare onderneming zijn, is zelfstandigheid, pro-activiteit en buiten de gebaande paden denken een echte must. Daarnaast krijg je bij ons 3 collega’s cadeau die uit datzelfde hout gesneden zijn. Een persoonlijke ‘fit’ in het team is daarom super belangrijk.

We zijn op zoek naar een collega met minimaal een HBO werk- en denkniveau en enkele jaren werkervaring. Dit wordt jouw 2e of 3e baan; je weet dus inmiddels wat je wel en niet wilt en bent toe aan een volgende stap in je carrière. Je bent tenslotte ambitieus, ondernemend en leergierig en zit niet (meer) te wachten op logge ‘corporates’, met starre functiehuizen, waar je slechts een schakel bent in een proces. Bij ons maak je impact: hier bewandel je het pad van je eigen mogelijkheden.

Wat houdt de functie in?
Je krijgt een brede verantwoordelijkheid! Jouw drijfveer is, dat mensen, met name onze klanten, maar ook onze leveranciers, adviseurs, aannemers en gemeenten, enzovoorts, kortom: iedereen met wie we samenwerken, Symphony Estates positief ervaren. Jouw invloed richt zich dus primair op hoe Symphony Estates buiten ‘zichtbaar’ is en daar (een eerste) indruk maakt.

Jouw zorg gaat uit naar het algemeen bedrijfsniveau, maar ook naar de projectmiddelen die we creëren, zoals onze prachtige brochures, onze project en corporate websites, advertenties, artist impressions, persberichten, (interactieve) nieuwsbrieven, socials, maar ook evenementen als een start bouw en opleverfeestjes, en nog zoveel meer. En niet alleen in de aansturing van de leveranciers die we daarbij inschakelen, maar je bent ook zélf de creatieve geest achter de content én vormgeving ervan. Je bent iemand die zich ultiem kan verplaatsen in de ‘reis’ die onze klanten maken: van de eerste kennismaking met ons project en bedrijf, tot aan de verkoop én daarna. Jouw middelen, waaronder wervende teksten, inspireren en voeden het voorstellingsvermogen van mensen hoe het zou zijn om daar te wonen. Dat is in essentie de ‘pay-off’ van ons bedrijf: ‘Designing a way of life’.

Je bent creatief en vindingrijk in de ‘sales funnel’; je weet met marketing- en communicatiestrategieën een groot geïnteresseerdenbestand op te bouwen en daaruit de échte kopers te filteren. En ook ná verkoop wil je weten wat mensen de doorslag heeft gegeven om tot aankoop over te gaan. Maar ook: hoe Symphony Estates het daarin nog beter had kunnen doen.

Je bent op marketing- en communicatievlak dus het ‘counterpart’ van de oprichters van- en ondernemers achter Symphony Estates. En omdat je in een klein team opereert ben je betrokken bij bijna alles. Dus vanaf de eerste schetsen voor de ontwikkeling van een nieuw woonconcept, tot aan het meedenken over de architectuur en de ‘look & feel’ van het project in zijn algemeenheid. Kortom: je weet tot goede product-marktcombinaties te komen en daarmee hoe (onze) klantwensen het beste in het product tot uiting komen.

Wij bieden jou…
Ten eerste een zeer uitdagende en afwisselende functie in een informele, creatieve en ondernemende omgeving, in een chique kantoorvilla aan de Willem de Rijkelaan 1 in Vught. En ten tweede, juist doordat we een klein team zijn, de kans om direct samen te werken met een ondernemer en daarom nergens zo snel en veel ervaring op het gebied van on- en offline marketing en communicatie in het vastgoed op te doen als bij ons! Natuurlijk bieden we je een goed salaris, vakantiegeld, veel vakantiedagen, pensioen- en dergelijke en alles wat je operationeel nodig hebt.

Samengevat

  • Enkele jaren werkervaring;
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Vaardig met taal (Nederlands en Engels);
  • Gevoel voor design;
  • Bedreven in het schrijven van teksten;
  • Kennis van multimediale communicatie en marketing;
  • Zelfstandig, ambitieus en leergierig.

Contact
Wil je, na het lezen van deze vacature je kans grijpen voor deze gave baan, om op een betrokken, gedreven wijze vastgoedprojecten tot leven te brengen, stuur ons dan je motivatie en CV (bij voorkeur voorzien van een referentie) aan: jantine@symphony-estates.nl.

Meer info: Jantine Schoofs-Kramer, bedrijfsmanager Symphony Estates, tel. 06 – 21 87 25 08 of e-mail: jantine@symphony-estates.nl.